جینسینگ یگ گیاه درمانی و از سرزمین خورشید است. از آنجایی که مصرف این گیاه مفید است و در برخی از آیین‌های طب سنتی از جایگاه بالایی برخوردار است ولی در برسی‌های اخیر امکان تداخلات دارویی و عوارض آن بررسی شده است. برای جلوگیری از عوارض مصرف قرص چاقی جینسینگ با ارزش با ما همراه باشید.

جینسینگ چیست؟

همانطور که گفته شد، جینسینگ یک گیاه دارویی معروف و با قدمتی 1500 سال به بالا است. این گیاه بی نظیر از اهمیت بالایی برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به جینسینگ چیست؛ مراجعه کنید.

مصرف جینسینگ برای چه کسانی ممنوع است؟

جینسینگ داروی گیاهی است که با اثرات نیروزا و ضد استرس است. اما با توجه به متابولیسم یا همون سوخت و ساز در بدن برخی از افراد، باعث چاقی یا کم کردن وزن می‌شود. استفاده از این گیاه باید طبق اصول درمانی و مشاوره پزشکی باشد. از همین رو با استفاده به اندازه و یا عدم استفاده از این داروی گیاهی با داروهای درمانی دیگر از دیگر بیماری ها به دور باشید.
افرادی که از سلامت نسبی برخوردارند می‌توانند از این داروی گیاهی استفاده کنند ولی استفاده از این دارو با موارد زیر منع مصرف دارد:
  1. برای برخی افراد از جمله زنان باردار و شیرده، کودکان و نوجوانان منع مصرف دارد.
  2. همچنین مصرف آن به بیماران سرطانی، افرادی که دچار چاقی مفرط، مشکلات عصبی، بی‌خوابی، فشار خون بالا هستند نیز به هیچ‌جه توصیه نمی‌شود.
  3. مصرف جینسینگ به همراه کافئین، الکل، رقیق کننده خون، داروهای درمان HIV، داروهای دیابت، سرکوب کننده ایمنی، داروهای ضد افسردگی ( به دلیل بالا رفتن سطح قند خون )، افدرا، پرتقال تلخ، گل ختمی تلخ برای افراد ممنوع است. لازم به ذکر است برای اجتناب از این تداخلات، قبل از مصرف جینسینگ حتما با پزشک و متخصص تغذیه مشورت کنید.

عوارض پودر جینسینگ برای چاقی و کل بدن

در توضیح تیتر پایانیِ موضوع قرص جینسینگ برای چاقی به عوارض پودر جینسینگ برای چاقی و و کل بدن می‌پردازیم. مصرف این ریشه عارضه شدیدی به همراه ندارد و فقط در بعضی از افراد همانند محرک عمل می‌کند و باعث ایجاد حس اضطراب و بی‌خوابی می‌شود.
اگر در مصرف آن زیاده‌روی کنید ممکن است که سردرد، سرگیجه و یا دل‌درد به سراغ‌تان بیاید. در مصرف منظم این گیاه برای خانم‌ها نیز امکان اختلالات قاعدگی وجود دارد و از طرفس باعث افزایش علائم افراد دارای حساسیت شود. پس عوارض کلی این گیاه برای افراد لاغر عبارتند از:
  1. بی قراری و عصبی شدن فرد
  2. ناراحتی معده
  3. درد سینه
  4. تهوع و سرگیجه
  5. افزایش و یا کاهش فشار خون
  6. افزایش ضربان و تپش قلب
  7. خارش
  8. تورم در ناحیه صورت، گلو و زبان
  9. مشکلات تنفسی
  10. مشکلات قاعدگی (امکان خونریزی غیرمعمول از واژن وجود دارد.)

در صورتی که این علائم را مشاهده کردید؛ توقف داروی خود را متوقف کنید و به نزدیکترین متخصص مراجعه کنید.

خرید جینسینگ از فروشگاه های معتبر اینترنتی 

چنانچه برای خرید این محصول، منع مصرفی ندارید؛ و با پزشک متخصص یا مشاورین ما مشورت کرده‌اید. برای خرید و نحوه درمان خود می‌توانید؛ با ما از طریق راه های ارتباطی در تماس باشید. برای خرید این محصول کافی است به لینک خرید جنسینگ اصل مراجعه کنید.

2.7 7 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x