جینسینگ یک ریشه گیاهی با خواص درمانی بسیار مفیدی است؛ که می‌توان به روش‌های مختلفی به رژیم غذایی اضافه و مصرف شود. ریشه جینسینگ را می‌توانید به صورت خام بخورید و یا این ریشه گیاه را بخارپز کنید؛ تا نرم شود. در ادامه با ما همراه باشید تا طریقه مصرف پودر جینسینگ آشنا شوید.
اگر به یک نوشیدنی گرم نیاز دارید؛ چای این ریشه گیاهی را بنوشید. ابتدا آب را بجوشانید. پس از چند دقیقه صبر کنید تا آب کمی خنک تر شود. ( از حالت جوش خارج شود. ) پس از آن پودر جینسینگ یا ریشه آن را به آب اضافه کنید و اجازه دهید تا دم بکشد. بسیار مهم است که ریشه یا پودر جینسینگ فقط به آب داغ اضافه شود و دم بکشد ولی جوشانده نشود. چرا که جوشاندن این گیاه ماده‌ای سمی تولید می‌کند که بسیار خطرناک است.
همچنین جینسینگ را می‌توان با دستورالعمل‌های مختلف مانند اضافه کردنِ پودر آن به سوپ و یا هر ماده غذایی دیگر مصرف کرد. البته برخی استفاده از پودر جینسینگ به همراه عسل را توصیه می‌کنند. عصاره این گیاه به شکل پودر، قرص، کپسول و روغن تولید و مصرف می‌شود.
1 ساعت قبل از صبحانه و 2 ساعت قبل از شام ، یک قاشق غذاخوری از پودر جینسینگ را در داخل شیر یا آبمیوه حل کرده و بنوشید. حتما صبحانه را به صورت کامل میل کنید. در وعده غذایی صبحانه باید از مواد مقوی و مغذی مانند حلیم، ارده، تخم مرغ و موارد دیگر استفاده شود.
3 تا 6 گرم از پودر جینسینگ را با 1 قاشق غذاخوری عسل به مقدار کمی از گرده نخل خرما (بین 2 تا 3 گرم ) اضافه کرده و 2 ساعت قبل از رابطه میل شود. این شیوه بهترین روش مصرف برای بهبود نعوظ و بالا بردن کیفیت رابطه جنسی در مردان است.
میزان مصرف شما بستگی به شرایط و نیاز شما دارد. به طور کلی، استفاده از دوزهای روزانه 1-2 گرم ریشه جینسینگ خام یا 200-400 میلی‌گرم از این عصاره پیشنهاد می‌شود. بهتر است با دوزهای پایین شروع کنید و با گذشت زمان آن را افزایش دهید.
به دنبال عصاره جینسینگ استاندارد باشید که حاوی 2 تا 3 درصد کل جین سینوزیدها باشد و قبل از غذا برای افزایش جذب و دریافت مزایای کامل، آن را مصرف کنید.
اگر قرص جینسینگ برای چاقی استفاده می‌کنید؛ حتما در طول روز از وعده‌های کربوهیدراتی و پروتئینی زیاد استفاده کنید تا به نتیجه بهتری دست یابید.
اگر برای اطلاع از خواص این ریشه گیاهی به اطلاعات کافی نیاز دارید؛ حتما به خواص جینسینگ مراجعه کنید.

خرید جینسینگ اصل 

قرص چاقی گیاهی جینسینگ اصل را می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر تهیه و مصرف کنید. فروشگاه بوعلی دارو یکی از انواع فروشگاه‌های اینترنتی ارائه دهنده این محصول است. حتما قبل از خرید با مشاورین این مجموعه در ارتباط باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول و قیمت آن بر روی قرص چاقی گیاهی جینسینگ اصل کلیک کنید.

2.5 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x