‍ سوپر فود چیست؟

ان بی اس گلد چیست؟ سوپرفود یک غذای کاملا گیاهی و حاوی غلات است. غلظت 200 برابری ریز مغذی‌های موجود در سلول‌های غلات این محصول به دلیل استفاده از روش‌های نوین مهندسی و به شیوه بالانس بوده که  اثرات درمانی فوق العاده‌ای را به همراه دارد. این پودر سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان‌ها، بیوفلاونوئیدها و آنزیم‌های مورد نیاز بدن است. به جرات می‌توانیم بگوییم؛ ارزش غذایی سوپر فود چندین برابر خاویار است.
علت اهمیت تنظیم و بالانس بودن ریز مغذی‌ها در بدن این است که ریز مغذی ها به صورت تیمی کار می‌کنند. خوب است بدانید؛ که ویتامین  A با ویتامین D، ویتامین K، کلسیم و منیزیم در بدن همکار هستند. در صورتی که مکملی مصرف کنید که نتواند نسبت‌های این ریز مغذی ها را با یکدیگر متوازن کند؛ علاوه بر اینکه عوارضی برای بدنتان ایجاد خواهید کرد نتیجه ی مثبتی از مصرف آن مکمل برای بدن به وجود نخواهد آمد.
از طرفی فاکتورهای کاهش فشار خون در سوپر فود موجود است. منیزیم، کلسیم، پتاسیم، ویتامینB3، ویتامینB2، امگا 3 و 6، اسید آمینه، آرژنین و کوانزیم Q10 همگی در تنظیم فشار خون و به خصوص کاهش فشار خون نقش بازی می‌کنند. با مصرف روزانه سوپر فود کمبود همه مواد فوق جبران شده و با تنظیم فشار خون سبب کاهش ریسک سکته قلبی ومغزی می‌شود.
مصرف سوپر فود باعث تنظیم، بازسازی و ترمیم سیستم ایمنی و هورمون‌های آنزیمی و سیستم عصبی بدن می‌شود. زمانی که سیستم ایمنی، هورمونی و عصبی بدن شما با مصرف این پودر بازسازی شود؛ در صورت ایجاد هر نوع بیماری برای هر یک از اعضای بدن، ترمیم و درمان بدن توسط این سه سیستم انجام می‌شود.
از آنجایی که مواد تشکیل دهنده این پودر شامل عناصری است که قبلا توسط بدن تولید و مصرف شده ولی در حال حاضر ( به هر دلیلی ) توان تولید آن‌ها را ندارد؛ پس استفاده از این محصول هیچ گونه عوارضی برای بدن ندارد. چون عناصر این پودر به صورت بالانس عمل می‌کند؛ استفاده از این محصول محدودیت سنی ندارد. از طرفی این محصول توسط زنان به هنگام شیردهی، کودکان و خرسال از ۲ ساله تا افراد مسن 75 ساله مصرف می‌شود.
امروزه 99 درصد از محصولات که به صورت تراریخته، با کود و سم تولید می‌شوند و در رژیم غذایی افراد شامل نان، برنج، گوشت، تخم مرغ، حبوبات، نباتات، سبزیجات طبیعی و ارگانیک نیستند. به همین دلیل ۹۰٪ افراد کمبود ویتامین‌ها دارند. از آنجایی که سیستم ایمنی دفاعی، سیستم عصبی و سیستم هورمونی بدن به درستی تغذیه نمی‌شود؛  فعالیت آن به صورت متوسط و یا خیلی ضعیفی است.
این کمبود ویتامین‌ها به مرور زمان باعث اختلال در بدن می‌شود. از طرفی سیستم ایمنی بدن امکان مقاله با بیماری را ندارد پس بیماری به صورت دائمی یا مزمن در بدن باقی می‌ماند. از بیماری‌های مزمن در بدن می‌توان به میگرن، آرتروز، رماتیسم و موارد دیگری اشاره کرد.
در علم پزشکی نوین، هیچ داروی شیمیایی بدون عوارض برای درمان وجود ندارد. ولی سوپرفود، با اثرگذاری بر روی کمبود ویتامین‌های لازم در بدن و بازسازی کامل دستگاه ایمنی، هورمونی و عصبی بدن باعث درمان بخش‌هایی از بدن که به دلیل ضعف در بدن شدند را درمان می‌کند. به جرات می‌توان گفت که، سخت ترین بیماریها با مصرف پودر سوپر فود به راحتی درمان می‌شوند.
سوپر فود با تامین بیش از 20 ریز مغذی برای عملکرد بهینه سیستم ایمنی، سبب عملکرد حداکثری کیفیت و کمیت سلول‌های سیستم ایمنی در مبارزه با قارچ‌ها، باکتری‌ها، ویروس‌ها و انگل‌ها می‌شود. با مصرف این پودر بدن در برابر بیشتر بیماری‌های عفونی مانند آنفولانزا و کرونا و موارد دیگر از این قبیل واکسینه می‌شود. همان‌طور که می‌دانیم؛ بیماری ویروسی آنفولانزا سالانه در جهان سبب مرگ بیش از یک میلیون نفر می‌شود.
بیش از دویست سویه آنفولانزا شناخته شده است که هر ساله سویه‌های جدید با ویروس بوجود می‌آید. به همین دلیل باید هر ساله واکسن جدیدی برای افراد آسیب پذیر مانند زنان باردار و افراد با سطح ایمنی پایین، توسط مراکز علمی ساخته شود م استفاده شود
در عمل حدود 30 درصد از واکسن‌ها موفق عمل می‌کنند. به همین دلیل سالانه میزان مرگ افراد با سیستم ایمنی پایین، در جهان حدود یک میلیون نفر است. افرادی که روزانه از سوپر فود استفاده می‌کنند؛ با تامین نیازهای سیستم ایمنی خود، سبب عملکرد حداکثری سیستم ایمنی در مبارزه با هر نوع سویه از ویروس‌ها می‌شوند. از طرفی خطر مرگ افراد تحت ریسک، تا 95 درصد و حتی بیشتر از آن کاهش می‌یابد. بنابراین افراد دیگر به آنفولانزا و کرونا دچار نمی‌شوند و کاملا در برابر ویروس واکسینه می‌شوند.
منشا دوم همه بیماری‌ها روح و روان انسان‌ها است. این روزها افراد کمی هستند که از درگیر فکری و استرس به دور باشند و یا از زندگی خود کاملا راضی باشند. فشار روانی در کنار تغذیه ناسالم هم باعث بروز انواع بیماری‌ها میشه که گاها غیر قابل جبران و درمان است. از دیگر عوامل خطرناک برای بدن می‌توان به مصرف دخانیات و مواد مخدر اشاره کرد. دخانیات و مصرف مواد مخدر، به سرعت باعث اختلال شدید و کم کاری در سیستم ایمنی و دفاعی بدن می‌شود پس مدتی اختلال در سیستم عصبی و سیستم هورمونی رخ می‌دهند. این اختلال باعث ناتوانی بدن در برابر انواع بیماری‌ها می‌شود.
انواع سرطان، دیابت، تیروئید، فشار خون، سکته قلبی و مغزی، نتیجه تغذیه ای ناسالم و فشار روانی روزمره، استرس و اضطراب و یا مصرف دخانیات است. با مصرف سوپر فود از این بیماری‌ها به دور باشید و یا به درمان خود سرعت ببخشید. بخشی از موارد درمانی که با مصرف روزانه ١۰۰%گیاهی سوپرفود عبارتند از:
  1. بهبود و درمان سرطان
  2. ام اس
  3. عفونت بدن
  4. رماتیسم
  5. آرتروز
  6. میگرن
  7. کم خونی
  8. دیابت
  9. فشارخون
  10. افسردگی
  11. آسم
  12. آلرژی
  13. صرع
  14. تشنج
  15. کولیت روده
  16. تنظیم هورمون
  17. کبد
  18. ریزش مو

علت این همه تغییرات با مصرف غذای NBS در بدن چیست؟ چرا سوپر فود همزمان میتواند چند بیماری را درمان کند ؟

پودر سوپر فود سرشار از ریز مغذی‌های فراوان و مواد فرا زیستی است که در تغذیه معمولی به بدن نمی‌رسد. وجود این مواد حیاتی مهم و بالانس نسبتهای مواد موجود در آن، در تغذیه روزانه برای سلامتی و تنظیم  سیستم ایمنی و تنظیم ترشح هورمون‌ها با اهمیت است. مواد مغذی مورد نیاز برای عملکرد صحیح تمامی سلول‌های، اندام و دستگاه‌های موجود در بدن، به محض ورود سوپر فود در بدن فراهم می‌شود.
یک قاشق چای خوری از پودر سوپر فود حاوی میلیاردها ماکروملکول حیاتی برای سلولهای بدن است؛ که عملا نیاز تغذیه‌ای سلولهای بدن را به صورت کامل تامین می‌کند  و در مدت زمان کوتاهی سبب انقلابی در سلامت شما می‌شود. سوپر فود بر روی سیستم ایمنی و دفاعی بدن تاثیر مستقیمی دارد و تعدد بیماری در فرد، اختلالی در روند درمان ندارد. پس با مصرف روزانه آن، درمان خود را ادامه دهید.

جلوگیری از ریزش مو با مصرف سوپر فود چگونه ممکن است؟

علت ریزش مو در بسیاری از موارد کم خونی و سو تغذیه نسبت به ریز مغذ‌ی‌ها است. حتی در صورتی که ریزش مو منشا ژنتیکی داشته باشد؛ سوء تغذیه باعث تشدید آن می‌شود. یکی از علل اصلی کم خونی، کمبود آهن است. اما کم خونی به‌ دلیل سو تغذیه در ریز مغذی‌های مانند اسید فولیک، روی، مس، ویتامین‌های B12، B6، B2، B5
، ویتامین E، کمبود کلاژن و امگا3 بوجود می‌آید. سوپر فود با تامین ویتامی‌ها و مواد ذکر شده، مانع از ریزش مو، کاهش ریزش و رویش مجدد مو می‌شود.

خرید ان بی اس گلد از بهترین فروشگاه اینترنتی بوعلی دارو

مصرف سوپر فود برای همه افراد دارای بیماری و یا بدون بیماری کاملا مفید است. پیشنهاد میکنیم از سوپر فود استفاده کنید. جهت مشاوره و سفارش محصول پودر معجزه گر با کارشناسان ما در ارتباط باشید و یا به سوپر فود گلد NBS مراجعه کنید.
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x